Alla inlägg den 9 mars 2019

Av Siv - 9 mars 2019 21:49

Att titta på TV och på datorn samtidigt var illa nog, men att lyssna på kommentarerna från Terriergruppen på Crufts och samtidigt höra Eurovisionslåtarna gick inte bra.

Jag koncentrerade mig på hundarna och det visade sig att den svenska terrierdomaren Renee Sporre Willes och jag hade samma smak. Hon valde den underbara ryska skotten till sin vinnare och den härliga jack russellterriern som tvåa. Det skulle jag också ha gjort.    

Jag hade redan tagit foton på dem innan hon placerade dem.

Eurovisionslåtarnas vinnare var inte mina favoriter så det är nog bra att jag dömer hundar och inte musik.

Av Siv - 9 mars 2019 19:41

 

Jag har riggat upp TV och laptop så jag kan se på båda samtidigt för i kväll blir det krock mellan  Melodifestivalen på TV och Terriergruppen på Crufts Live på datorn.

Det går förstås att titta senare, men jag vill vara med just när det händer, Åtminstone på Crufts.

I morgon är det bl.a Dvärghundsgruppen och Best in Show, det vill man inte heller missa.

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards