Alla inlägg under juni 2015

Av Siv - 6 juni 2015 23:26

Vädret klarnade upp mot kvällen och jag fick igång surfplattan så jag tog lite bilder på hundar och trädgård.    

 


 

Av Siv - 6 juni 2015 12:04

Den här dagen brukar jag uppmärksamma, men i år är det grått och lite regnigt väder så jag stannar nog hemma. Annat var det i yngre dagar då jag paraderade på Stadion med flagga för Blå Stjärnan. Det var tider det!

Jag tänkte ta lite bilder här hemma för det är vackert i trädgården med alla syrener, massor av kaprifol och andra blommande träd och växter. Men batteriet var urladdat i både kameran och surfplattan så jag får använda en arkivbild.

Kanske vädret klarnar upp och batterierna laddas till i eftermiddag, vi får se!

    Annars har vi en nyfödd valp från igår som behöver ses till emellanåt.

Av Siv - 4 juni 2015 08:13

Det har varit dåligt med bloggandet en tid.

Varför? Jo jag har lite problem med bilderna på datorn, men jag har också haft mycket annat att pyssla med.

Här är i allafall en bild från Indian Kitchen, en jättetrevlig, nyrenoverad restaurang i Uppsala som har väldigt god mat och humana priser. Dit går jag gärna igen.

 


Lilla mamma skulle haft födelsedag igår men hon finns inte hos  oss längre utom i tankarna.  

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards